"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."

środa, 3 lipca 2013

Podsumowanie czerwca


Podsumowanie robią w lipcu z tego względu, że nie miałam dostępu do internetu, więc nie miałam jak dodać post. Jednak dzisiaj stanęłam na wysokości zdania i dopadłam się do laptopa, żeby coś dodać.
W czerwcu powstał mój blog, więc to przełomowy czas, a na dodatek jest bardzo szczęśliwa, ponieważ licznik odwiedzin sięgnął ponad siedemset wyświetleń!! Również dziękuje za bardzo aktywne branie udziału w moim konkursie.




STOSIK 
Przepraszam za niewyraźne zdjęcie, ponieważ robione były telefonem, który nie lubi współpracować. Mam nadzieję, że wszystko jest czytelne. :)


Stosik składa się z książek, które zakupiłam, dostałam oraz wypożyczyłam w miesiącu czerwcu.  


1. J.W. Goethe - Cierpienie młodego Wertera. Wypożyczone z biblioteki
Ostatnio przypomniała mi się ta książka, więc tajemnicze moce kazały mi ją wypożyczyć.
2. Christiane F. - My, dzieci z dworca ZOO Wypożyczone z biblioteki.
 Kto nie zna, lub nie czytał tej książki jest stracony! Więc i ja chciałam zapoznać się z historią narkomanki z Niemczech. 
3. John Grisham - Apelcaja Wypożyczone z biblioteki.          Książkę poleciła mi znajoma, podobno najlepszy thriller prawniczy. Za niedługo będzie mogli przeczytać recenzje! :D                                      
4. Maryjanice Davidson - Nieumarła i bezrobotna Zakupione w promocji. 
Mam nadzieję, że nie będzie to kolejna sieczka o wampirach. :)
5. Maryjanice Davidson - Nieumarła i niedoceniona. Zakupione w promocji.

6. Suzanne Collins - Igrzyska śmierci. Prezent na urodziny, który dostałam z miesięcznym wyprzedzeniem! 
7. Jacek Piekara - Młot na czarownice Zakupiony od osoby prywatnej. Za niedługo spodziewajcie się recenzji. Już połowa książki za mną. 
8. Jacek Piekara - Ja, inkwizytor. Dotyk zła. Zakupiony od osoby prywatnej. Kupiłam, ponieważ chce zebrać całą serię o Inkwizytorze. 
9 i 10. Trudi Canavan - Gildia magów. Pierwsza książeczka przyszła do mnie przed chwilą z wymiany na LC. Druga książka jest wypożyczona z biblioteki, która jest u mnie od początku czerwca. 


Wakacje trwają już od pięciu dni. Co już przeczytaliście? Co zamierzacie przeczytać? Jakie plany na wakacje? :)


MIŁEGO ODPOCZYNKU! :D


9 komentarzy:

  1. "Igrzyska Śmierci" i "My, dzieci z dworca ZOO" czytałam również i naprawdę miło wspominam. Obecnie czytam "Rozdroża", a później zacznę długo wyczekiwaną "Złodziejkę książek" :) nareszcie wakacje, więc jest mnóstwo wolnego czasu, z czego cieszę się ogromnie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny stosik :) miłego czytania życzę, bardzo dobrze wspominam "Igrzyska Śmierci" i "My, dzieci z dworca ZOO", a o "Cierpieniach młodego Wertera" niewiele mogę powiedzieć, bo - przyznaję się! - nie przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik :) "Igrzyska śmierci"- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Igrzyska" czytałam i bardzo lubię, przynajmniej pierwszą część ;) "My, dzieci z dworca ZOO" zamierzam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inkwizytor ^^
    Werter na wakacyjne dni ? zbyt dużo weltschmerzu i smutku jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Wertera, w przeciwieństwie do prozy Pani Canavan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze stosiku czytałam jedynie Wertera i "My, dzieci z dworca ZOO". Obie mnie poruszyły, ale każda w inny sposób. Ciekawi mnie Twoja opinia na temat Igrzysk Śmierci, bo sama się wciąż nie mogę przekonać do tej serii. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Igrzyska polecam, a Gildia magów troszkę mnie zawiodła, ale mam na półce kolejne dwa tomy, więc oewnie przeczytam. Piekarę bardzo bym chciała, ale przez Wertera nie mogłam przebrnąć i skończyło się na czytaniu streszczenia na polski w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gildia Magów ?
    Interesujące :> Nie słyszałam, ale z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie zapoznam się z Twoim zdaniem na temat w/w książki. Zostaw skrawek siebie, swojej myśli.

~Czytelniczka.